Yeni İsg-katip Yazılımının Devreye Alınması Süreci Hakkında

fatih ckc

Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
13 Şub 2018
Mesajlar
30
Tepki puanı
6
Medeni hal
Bekar
Meslek
Uzman (B)
Sürekli bu hatayı alıyorum
Screenshot_20221110-091221_Chrome.jpg
 

ilkinpeker

Paylaşımcı Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
228
Tepki puanı
661
Medeni hal
Evli
Meslek
İşyeri Hekimi

İSG-KATİP Erişim Sorunları ve Sık Gelen Sorular Hakkında​


14.11.2022 / 14.11.2022 - 31.10.2022 tarihi itibariyle devreye alınan yeni İSG-KATİP uygulamasında yoğun kullanım seviyesi ve bazı altyapısal problemler sebebiyle yaşanan erişim sorunları ile uygulama içindeki performans sorunları giderilmiştir.


Değerli kullanıcılar,
31.10.2022 tarihi itibariyle devreye alınan yeni İSG-KATİP uygulamasında yoğun kullanım seviyesi ve bazı altyapısal problemler sebebiyle yaşanan erişim sorunları ile uygulama içindeki performans sorunları giderilmiştir.
Bilindiği üzere, İSG-KATİP uygulaması 2011 yılından itibaren hizmet vermektedir. Bu kapsamda, geçmiş sistemden gelen verinin büyüklüğü, bu verinin yeni sistem altyapısına uygun hale getirilmesi, hatalı verilerin temizliği, Genel Müdürlük bünyesinde hizmet vermekte olan farklı sistem altyapılarına sahip uygulamaların tek çatı altında birleştirilmesi, diğer kamu kurum ve kuruluşlarıyla yapılan entegrasyonların yönetimi gibi hususlar sebebiyle sistemsel hatalar yaşanabilmektedir.
Ancak, bu hataların giderilmesi için gereken tüm çalışma ilgili personel tarafından yürütülmekte olup sistemin daha iyi hale getirilmesi için yoğun şekilde çalışmalarımız devam etmektedir.

Bu süreçte, Genel Müdürlüğümüze yapılan geri bildirimler titizlikle incelenmiş olup sıkça gelen bazı hususlar aşağıda açıklanmaktadır:
  1. İşyeri hekimlerinin E-reçete yazabilmeleri için gerekli bildirimler GÜNLÜK olarak yapılmakta olup web-servis tekrar aktif edilmiştir. Bugün itibariyle aktif işyeri hekimliği sözleşmesi olan kişilerin bilgileri yarın MEDULA sistemine bildirilmiş olacaktır.
  2. İşe giriş veya işten ayrılış bildirgesi yapılan tüm çalışanların bilgileri GÜNLÜK olarak otomatik şekilde SGK’dan alınmaktadır. Bununla birlikte, geçmiş döneme ait E-Bildirge verisi de anlık olarak güncellenebilmektedir.
  3. Çalışan sayısında eksiklik veya fazlalık olan işyerleri, sisteme giriş yaparak KİŞİ/KURUM/EKİPMAN KARTI menüsü altındaki SGK 4A ÇALIŞAN BİLGİLERİ sekmesinden kendilerinde kayıtlı çalışanları görüntüleyebilir.
  4. Listede görünmesi gereken ancak görünmeyen ya da işten ayrıldığı için listede olmaması gereken çalışanların TC Kimlik Numarası ekrandaki ilgili alana girilip DOĞRULA butonuna tıklanarak çalışanın bilgileri güncellenebilir. Eğer ilgili çalışanın işe giriş veya işten ayrılış bildirgesi aylık E-BİLDİRGE’de bildirilmiş ise anlık olarak güncel veriler gelecektir. Örneğin, çalışan bugün işe giriş veya çıkış yapmış ise bu çalışanın bilgisi en erken bir sonraki gün sisteme yansımaktadır.
  5. Geçmiş E-BİLDİRGE verisinde yer alan hatalı veriler sebebiyle örneğin işe giriş tarihi olup çıkış tarihi olmayan eski dönemlere ait (işten ayrılış bildirgesi düzenlenmiş fakat aylık E-Bildirge’de ayrılışı bildirilmemiş) kayıtlar, kişilerin sözleşme yapmasına engel değildir. Bu kayıtlar, kullanıcıların Kişi Kartında yer alan SGK 4A ÇALIŞMA BİLGİLERİ alanında görüntülenir (SGK’dan gelen veriler değişiklik yapılmadan kullanıcıya yansıtıldığı için) ancak sistem, bu kayıtları hatalı veri olarak algılamakta ve kişinin sözleşme yaparken bu kayıtlar sebebiyle hata almasına engel olmaktadır.
  6. İSG-KATİP uygulamasının kapatıldığı 21 Ekim 2022 tarihi itibariyle eski sistemde devam eden ancak yeni sistemin devreye girmesiyle sonlanmış olan iş güvenliği uzmanlığı, işyeri hekimliği, diğer sağlık personeli sözleşmelerinin, sözleşme bitiş tarihi 13.11.2022 olarak kayıt altına alınmıştır. Bu sayede, sistemin kapalı olduğu veya erişilemediği dönemde fiili çalışma süresi kapsamında yaşanacak mağduriyetlerin önüne geçilmiştir.
  7. Aktif kamu çalışanı olan kişiler için ayrıca sigorta girişi yapılmasına gerek yoktur. Ancak, sözleşme yapılırken "Kişinin aktif aktif sigortalı kaydı bulunamadığından işleme devam edilemez." şeklinde hata alınması halinde KİŞİ KARTI menüsü altındaki “Kişi 4A-4B-4C Bilgileri” sekmesinden ilgili kişinin bilgileri DOĞRULANMALIDIR. Doğrulama sonucunda kişinin “SGK 4C Aktif Mi” kolonundaki değeri EVET ise yukarıda belirtilen hata tekrar alınmayacaktır.
  8. Sözleşme yapılırken hizmet verilecek işyerinin SGK SİCİL NUMARASI bilgisinin girildiği ekranda “İşyeri bulunmadı” şeklinde bir uyarı alınması halinde bunun sebebi SGK sicil numarasının hatalı girilmesidir.
  9. OSGB’lerde işveren veya ortak olan kişilerde sözleşme yapılırken sigorta zorunluluğu aranmamaktadır. Ancak, kişinin ilgili işyerinde işveren veya ortak olarak kayıtlı olup olmadığının kontrolü sadece SGK kayıtları esas alınarak yapılmaktadır. Yani kişi SGK tescil kayıtlarında işveren veya ortak olarak kayıtlı değilse, sözleşme yapılırken sigorta zorunluluğu aranmaktadır. Kişiler SGK’da kayıtlı yetki bilgilerini KİŞİ KARTI altında yer alan SGK YETKİ BİLGİLERİ menüsünden sorgulayabilmektedir.
  10. İSG Profesyoneli olarak hizmet verilen SGK sicil numarası farklı her bir işyeri için sigorta girişi aranmaktadır. İşyerlerinin aynı vergi numarası altında kayıtlı olması veya aynı şirket bünyesinde bulunması vb. durumlar sigorta kontrolünde dikkate alınmamaktadır.
 

fatih ckc

Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
13 Şub 2018
Mesajlar
30
Tepki puanı
6
Medeni hal
Bekar
Meslek
Uzman (B)

İSG-KATİP Erişim Sorunları ve Sık Gelen Sorular Hakkında​


14.11.2022 / 14.11.2022 - 31.10.2022 tarihi itibariyle devreye alınan yeni İSG-KATİP uygulamasında yoğun kullanım seviyesi ve bazı altyapısal problemler sebebiyle yaşanan erişim sorunları ile uygulama içindeki performans sorunları giderilmiştir.


Değerli kullanıcılar,
31.10.2022 tarihi itibariyle devreye alınan yeni İSG-KATİP uygulamasında yoğun kullanım seviyesi ve bazı altyapısal problemler sebebiyle yaşanan erişim sorunları ile uygulama içindeki performans sorunları giderilmiştir.
Bilindiği üzere, İSG-KATİP uygulaması 2011 yılından itibaren hizmet vermektedir. Bu kapsamda, geçmiş sistemden gelen verinin büyüklüğü, bu verinin yeni sistem altyapısına uygun hale getirilmesi, hatalı verilerin temizliği, Genel Müdürlük bünyesinde hizmet vermekte olan farklı sistem altyapılarına sahip uygulamaların tek çatı altında birleştirilmesi, diğer kamu kurum ve kuruluşlarıyla yapılan entegrasyonların yönetimi gibi hususlar sebebiyle sistemsel hatalar yaşanabilmektedir.
Ancak, bu hataların giderilmesi için gereken tüm çalışma ilgili personel tarafından yürütülmekte olup sistemin daha iyi hale getirilmesi için yoğun şekilde çalışmalarımız devam etmektedir.

Bu süreçte, Genel Müdürlüğümüze yapılan geri bildirimler titizlikle incelenmiş olup sıkça gelen bazı hususlar aşağıda açıklanmaktadır:
  1. İşyeri hekimlerinin E-reçete yazabilmeleri için gerekli bildirimler GÜNLÜK olarak yapılmakta olup web-servis tekrar aktif edilmiştir. Bugün itibariyle aktif işyeri hekimliği sözleşmesi olan kişilerin bilgileri yarın MEDULA sistemine bildirilmiş olacaktır.
  2. İşe giriş veya işten ayrılış bildirgesi yapılan tüm çalışanların bilgileri GÜNLÜK olarak otomatik şekilde SGK’dan alınmaktadır. Bununla birlikte, geçmiş döneme ait E-Bildirge verisi de anlık olarak güncellenebilmektedir.
  3. Çalışan sayısında eksiklik veya fazlalık olan işyerleri, sisteme giriş yaparak KİŞİ/KURUM/EKİPMAN KARTI menüsü altındaki SGK 4A ÇALIŞAN BİLGİLERİ sekmesinden kendilerinde kayıtlı çalışanları görüntüleyebilir.
  4. Listede görünmesi gereken ancak görünmeyen ya da işten ayrıldığı için listede olmaması gereken çalışanların TC Kimlik Numarası ekrandaki ilgili alana girilip DOĞRULA butonuna tıklanarak çalışanın bilgileri güncellenebilir. Eğer ilgili çalışanın işe giriş veya işten ayrılış bildirgesi aylık E-BİLDİRGE’de bildirilmiş ise anlık olarak güncel veriler gelecektir. Örneğin, çalışan bugün işe giriş veya çıkış yapmış ise bu çalışanın bilgisi en erken bir sonraki gün sisteme yansımaktadır.
  5. Geçmiş E-BİLDİRGE verisinde yer alan hatalı veriler sebebiyle örneğin işe giriş tarihi olup çıkış tarihi olmayan eski dönemlere ait (işten ayrılış bildirgesi düzenlenmiş fakat aylık E-Bildirge’de ayrılışı bildirilmemiş) kayıtlar, kişilerin sözleşme yapmasına engel değildir. Bu kayıtlar, kullanıcıların Kişi Kartında yer alan SGK 4A ÇALIŞMA BİLGİLERİ alanında görüntülenir (SGK’dan gelen veriler değişiklik yapılmadan kullanıcıya yansıtıldığı için) ancak sistem, bu kayıtları hatalı veri olarak algılamakta ve kişinin sözleşme yaparken bu kayıtlar sebebiyle hata almasına engel olmaktadır.
  6. İSG-KATİP uygulamasının kapatıldığı 21 Ekim 2022 tarihi itibariyle eski sistemde devam eden ancak yeni sistemin devreye girmesiyle sonlanmış olan iş güvenliği uzmanlığı, işyeri hekimliği, diğer sağlık personeli sözleşmelerinin, sözleşme bitiş tarihi 13.11.2022 olarak kayıt altına alınmıştır. Bu sayede, sistemin kapalı olduğu veya erişilemediği dönemde fiili çalışma süresi kapsamında yaşanacak mağduriyetlerin önüne geçilmiştir.
  7. Aktif kamu çalışanı olan kişiler için ayrıca sigorta girişi yapılmasına gerek yoktur. Ancak, sözleşme yapılırken "Kişinin aktif aktif sigortalı kaydı bulunamadığından işleme devam edilemez." şeklinde hata alınması halinde KİŞİ KARTI menüsü altındaki “Kişi 4A-4B-4C Bilgileri” sekmesinden ilgili kişinin bilgileri DOĞRULANMALIDIR. Doğrulama sonucunda kişinin “SGK 4C Aktif Mi” kolonundaki değeri EVET ise yukarıda belirtilen hata tekrar alınmayacaktır.
  8. Sözleşme yapılırken hizmet verilecek işyerinin SGK SİCİL NUMARASI bilgisinin girildiği ekranda “İşyeri bulunmadı” şeklinde bir uyarı alınması halinde bunun sebebi SGK sicil numarasının hatalı girilmesidir.
  9. OSGB’lerde işveren veya ortak olan kişilerde sözleşme yapılırken sigorta zorunluluğu aranmamaktadır. Ancak, kişinin ilgili işyerinde işveren veya ortak olarak kayıtlı olup olmadığının kontrolü sadece SGK kayıtları esas alınarak yapılmaktadır. Yani kişi SGK tescil kayıtlarında işveren veya ortak olarak kayıtlı değilse, sözleşme yapılırken sigorta zorunluluğu aranmaktadır. Kişiler SGK’da kayıtlı yetki bilgilerini KİŞİ KARTI altında yer alan SGK YETKİ BİLGİLERİ menüsünden sorgulayabilmektedir.
  10. İSG Profesyoneli olarak hizmet verilen SGK sicil numarası farklı her bir işyeri için sigorta girişi aranmaktadır. İşyerlerinin aynı vergi numarası altında kayıtlı olması veya aynı şirket bünyesinde bulunması vb. durumlar sigorta kontrolünde dikkate alınmamaktadır.
sigorta günüm 30 günü geçerse ama saatim dolmamış olursa sözleşme yapabilirmiyim
 

volkan8490

Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
5 Ara 2019
Mesajlar
25
Tepki puanı
7
Medeni hal
Evli
Meslek
Uzman (B)
1668424954592.png
Sözleşme için işveren benim TC numaramı girdiğinde yukarıdaki uyarı çıkıyor. Ben kendim İSGKATİP sistemine girdiğimde 4A bilgilerimi görebiliyorum. Ne yapmamız lazım

1668425082778.png
 

fatih ckc

Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
13 Şub 2018
Mesajlar
30
Tepki puanı
6
Medeni hal
Bekar
Meslek
Uzman (B)
İŞ YERİ HEKİMİNE HALA SİGORTASI YOK DİYOR ANLAMIYORUM
 

MURAT ONUR KAPLANN

Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
5
Tepki puanı
6
Medeni hal
Evli
Meslek
Uzman (B)
İSG Profesyoneli olarak hizmet verilen SGK sicil numarası farklı her bir işyeri için sigorta girişi aranmaktadır. İşyerlerinin aynı vergi numarası altında kayıtlı olması veya aynı şirket bünyesinde bulunması vb. durumlar sigorta kontrolünde dikkate alınmamaktadır.
  1. İSG Profesyoneli olarak hizmet verilen SGK sicil numarası farklı her bir işyeri için sigorta girişi aranmaktadır. İşyerlerinin aynı vergi numarası altında kayıtlı olması veya aynı şirket bünyesinde bulunması vb. durumlar sigorta kontrolünde dikkate alınmamaktadır. 14.11.2022 tarihinde yayınlanan duyuruda bulunan üstteki kısımın net bir şekilde anlayan var mı arkadaşlar ? Bir fabrikada çalışıyorum bu fabrikanın bir şubesi var farklı adreste ve farklı sicil numarasında fakat vergi dairesi ve vergi numaraları aynı iş güvenliği uzmanı olarak iki taraftada çalışmam için sigorta şartı aranacak mı ?
 

ilkinpeker

Paylaşımcı Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
228
Tepki puanı
661
Medeni hal
Evli
Meslek
İşyeri Hekimi

HSE Engineer

Aktif Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
26 Eyl 2012
Mesajlar
51
Tepki puanı
50
Meslek
Uzman (C)
Ana sayfada onayımda bekleyen 12 sözleşme var diyor, kapatıp tekrar giriyorum 8 sözleşme bir kaç saat sonra bakıyorum 12 sözleşme var diyor. Halbuki tek bir firma ile sözleşmem olacak ama 15 gündür yapamadık. Tam zamanlı A sınıfı uzmanın yanında, çok tehlikeli sınıfta B sınıfı uzmanım. A Sınıfı uzman sözleşmesini onaylamasına rağmen, bana firmada yeterli sürede tam süreli uzman olamdığından, sözleşme yapılamaz uyarısı verip durdu. isgkatip e mail attım, aradım sonuç geri dönüş yok.
 

ditok

Acemi Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
1 Nis 2020
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Medeni hal
Belirtilmedi
Meslek
Uzman (B)
merhaba,

iş güvenliği uzmanı ve işyeri hekimi sertifika numaraları değişen var mı? eski sertifka no sistemde görünmüyor, yeni sertifika no belirlemişler. İSGGM' yi aradım, bu durumla karşılaşanların olduğu söylendi. artık yeni numarayı mı kullanmamız gerekiyor. Bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?

teşekkürler.
 

02deniz

Acemi Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Meslek
Uzman Adayı (C)
iyi nakşamalr işyeri hekiminin sigortalı olmasına gerek yok mu arkadaşalar yardımcı olursanız sevinirim
 

EnviEn

Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
13 Tem 2017
Mesajlar
14
Tepki puanı
27
Medeni hal
Belirtilmedi
Meslek
Uzman (B)
merhaba,

iş güvenliği uzmanı ve işyeri hekimi sertifika numaraları değişen var mı? eski sertifka no sistemde görünmüyor, yeni sertifika no belirlemişler. İSGGM' yi aradım, bu durumla karşılaşanların olduğu söylendi. artık yeni numarayı mı kullanmamız gerekiyor. Bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?

teşekkürler.
Merhaba,
Benim de sertifika numaram farklı görünüyor sözleşmede. Yarıya düşmüş numara sayısı o kadar bir fark :/
 

oğuz.eren

Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
4 May 2021
Mesajlar
10
Tepki puanı
1
Medeni hal
Evli
Meslek
Uzman (C)
sistem ilk açıldığında sözleşmeleri girmemize rağmen yaşanan aksaklık nedeniyle gün içinde işyerleri onay veremediler şuan sözleşmelerin hepsi iptal eski sistemdeki gibi. bunda sorun yok. ancak o günlerde girdiğim sözleşmeleri aynı şekilde girerken uzmanların sigortası olmadığına dair uyarı alıyorum. 2 hafta önce olurken şimdi nasıl olmaz çözemedim.
 

ilkinpeker

Paylaşımcı Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
228
Tepki puanı
661
Medeni hal
Evli
Meslek
İşyeri Hekimi

İşyeri Hekimlerinin E-Reçete Bildirimleri Hakkında​


17.11.2022 / 18.11.2022 - İşyeri hekimlerinin e-reçete bildirimlerinin yapılabilmesi için öncelikle işyerleri ile işyeri hekimliği sözleşmesi yapmaları ve bu sözleşmenin TÜM TARAFLARCA ONAYLANMASI gerekmektedir.


E-REÇETE BİLDİRİMLERİ HAKKINDA
İşyeri hekimlerinin e-reçete bildirimlerinin yapılabilmesi için öncelikle işyerleri ile işyeri hekimliği sözleşmesi yapmaları ve bu sözleşmenin TÜM TARAFLARCA ONAYLANMASI gerekmektedir. Henüz onaylanmamış sözleşmelerle reçete bildirimlerinin yapılabilmesi mümkün değildir.
Sözleşmeler tüm taraflarca onaylandıktan 1 gün sonra MEDULA bildirimleri otomatik olarak yapılmaktadır. Bu süreden önce bildirim yapılmamaktadır.
Bakanlığımıza bildirimde bulunan işyeri hekimlerinden bir çoğunun henüz sözleşme işlemlerini bitirmediği halde reçete bildirimi yapılması konusunda talepte bulunduğu görülmektedir. Sadece OSGB'ler ile personel sözleşmesi yapılmış olması reçete bildiriminin yapılması için yeterli değildir. Bildirim yapılabilmesi için işyerine atama yapılması gerekmektedir.
Bu sebeple, Bakanlığımıza talepte bulunmadan önce işyeri hekimliği sözleşmenizin bulunup bulunmadığını ve tüm taraflarca onaylanıp onaylanmadığını İSG-KATİP üzerinden kontrol ediniz.
 

Ömer çınar

Acemi Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
12 Eyl 2018
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Medeni hal
Evli
Meslek
Uzman (C)
Çalıştığım iş yerinde, işveren ile Çalışanlar arasından yardımcı iş güvenliği uzmanı sözleşmesi yapmak istediğimizde bu uyarıyı alıyoruz. İSG katip üzerinden SGK bilgilerinde güncelledim. Hata ne olabilir.benzer sorunla karşılaşan var mı, arkadaşlar
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20221116_204203.jpg
    IMG_20221116_204203.jpg
    14.6 KB · Görüntüleme: 23

Berkay Bengütaş

Aktif Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
8 Tem 2015
Mesajlar
81
Tepki puanı
52
Medeni hal
Evli
Meslek
Uzman (A)
merhabalar

isg katipte esk sistemde 11700 ü aşınca uyarı veriyordu. bunda vermiyor? 11740 oldu fakat aşım yaptın demiyor
 

Sefa Malçok

Acemi Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
6 Kas 2015
Mesajlar
2
Tepki puanı
3
Medeni hal
Evli
Meslek
Uzman (B)
merhabalar

isg katipte esk sistemde 11700 ü aşınca uyarı veriyordu. bunda vermiyor? 11740 oldu fakat aşım yaptın demiyor
Merhaba Berkay Bey,

Bu sabah İstanbul Sanayi Odası ve İSG Genel Müdürlüğünün ortaklığında bir zoom semineri yapıldı. Genel müdürlük yetkilisinin konu ile alakalı gelen bir soruya cevabı; Taslak olarak 11700'ü geçecek şekilde yapılabilir, ancak onaylanma aşamasında sistemin izin vermeyeceği ve süre geçildiğine dair uyarı vereceği olmuştur. Sözleşmelerinizin hepsi onaylanmamış olabilir. Seminere ait linki de aşağıya bırakıyorum.


Saygılar.
 

Nevzat Yaşar

Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
22 Tem 2022
Mesajlar
8
Tepki puanı
10
Medeni hal
Evli
Meslek
Uzman (A)
Sürekli hata veren, çalışanı olduğum firmada sigortalı olmadığımı iddia eden, menüleri komik ötesi ve kullanıcı dostunu bırakın düşmanına yapılmayacak amatörlükte bir uygulama yapılmış ve bunun için de para ödenmişse hakkımı helal etmiyorum emeği geçen zevata...
 

Mustafa KÖK

Acemi Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
16 Şub 2017
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Medeni hal
Bekar
Meslek
Uzman (A)
Günaydın Arkadaşlar,

Tehlikeli bir sınıfta İSG ekibi olarak 5 kişi çalışıyoruz.
2 kişi A sınıfı ( Atama yapıldı )
1 kişi B sınıfı ( Atama yapıldı )
2 kişi C sınıfı ( Bunlara atama yapamıyoruz, hata olarak da '' Bu sürecin başlatılabilmesi için aktif ve geçerli A sınıfı İGU sertifikası gerekmektedir '' uyarısı alıyoruz. Ancak hem tehlikeli sınıftayız hemde 2 A sınıfı uzman 1 B sınıfı uzman ataması yapıldı.

C sınıflarını atayamıyoruz.

Bu durumda olan var mı?

1669099301379.png
 

çiğdem41

Acemi Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
sistem ilk açıldığında sözleşmeleri girmemize rağmen yaşanan aksaklık nedeniyle gün içinde işyerleri onay veremediler şuan sözleşmelerin hepsi iptal eski sistemdeki gibi. bunda sorun yok. ancak o günlerde girdiğim sözleşmeleri aynı şekilde girerken uzmanların sigortası olmadığına dair uyarı alıyorum. 2 hafta önce olurken şimdi nasıl olmaz çözemedim.
sorunu çözebildiniz mi aynı durumu yaşıyorum. dün sisteme girdiklerim. bir anda düşürüldü, şimdi sisteme giriş yapmaya çalışıyorum ama birçok yerde sigortalı olduğu uyarısı veriyor.
 

nkarakoç88

Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
8 Kas 2019
Mesajlar
11
Tepki puanı
1
Medeni hal
Belirtilmedi
Meslek
Uzman (B)
Bir firmada tam zamanlı iş güenliği uzmanlığı yapmaktayım.2 adet sgk sicil nosu mevcut.Eski sistemde sadece ana binada sigortalı gözüküp iki ayrı sicile kısmi süreli atama yapabiliyorduk.Şimdi ana binaya atama yaptık şubede sigortalı olmadığım için izin vermiyor.İki sicilde de sigortalı gözükmemmi gerekiyor yeni sistemle birlikte.Bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi..
Ersin bey merhaba, ben de sizinle aynı durumdayım siz atamalarınızı nasıl yaptınız bir gelişme var mı, iyi çalışmalar
 
Üst
!!! Reklam Engelleyici Tespit Edildi !!!

Reklam Engelleyici Kulladığınız Tespit Edildi !

Sitemiz geçimini reklam gelirlerinden kazanmaktadır. Bundan dolayı Ad Block gibi reklam engelleyicilerin kullanılmasına izin verilmemektedir. Anlayış göstererek bu site için reklam engelleyicinizi devredışı bıraktığınız için şimdiden teşekkür ederiz.

Devredışı bıraktım, siteyi gezmeye devam edebilirim.