- Katılım
- 27 Şub 2012
- Mesajlar
- 50
- Tepki puanı
- 20
- Medeni hal
- Belirtilmedi
- Meslek
- Uzman (C)
Evet arkadaşlar malumunuz yeni İSG kanun tasarısı sanıyorum şuan mecliste ve çıkmak üzere.
Bende konuya istitaneden yeni çıkacak kanun tasarısı hakkındaki görüşlerinizi bu konu altında değerlendirmek ve bu tasarıyı burada tartışmak istedim.
Öncelikle konuyu açan ben olduğuma göre ilk soruyu yada soruları ben sorayım..
1.Bu kanun tasarısı ne zaman çıkacak
2.Kanunun getiri ve götürüleri nelerdir
3.Ve son olarak kanun tasarısı bütün iş yerlerini ilgilendirdiğine göre kanun çıktıktan sonra uzmanları ve işyerlerini neler bekliyor?
Bende konuya istitaneden yeni çıkacak kanun tasarısı hakkındaki görüşlerinizi bu konu altında değerlendirmek ve bu tasarıyı burada tartışmak istedim.
Öncelikle konuyu açan ben olduğuma göre ilk soruyu yada soruları ben sorayım..
1.Bu kanun tasarısı ne zaman çıkacak
2.Kanunun getiri ve götürüleri nelerdir
3.Ve son olarak kanun tasarısı bütün iş yerlerini ilgilendirdiğine göre kanun çıktıktan sonra uzmanları ve işyerlerini neler bekliyor?
Tanju ÇALIMLI
Teknik Nezaretçi
Maden Mühendisi
E-mail : [email protected]
Teknik Nezaretçi
Maden Mühendisi
E-mail : [email protected]
) ise bildirim yapamayacakları için öyle C sınıfı kalacak, hatta yenileme eğitimine bile bir çoğu gitmeyecek ve sertifikaları geçersiz olacak. Neden böyle dedim? A sınıfı ile sözleşmeli çalışan inşaat firması sayısı çk ama çok az. En azından bizde yok
Zaman ne getirir bilinmez ama gidişhat böyle olursa tekrar mühendis olarak yola devam ederim. Benim gibi sonradan isgci yapılanların birçoğuda sanırım böyle düşünüyor? Ama tekrar mühendislik yaparsam, hakkaten olması gereken gibi bir mühendis olurum sanırım (havamı da atayım canım hakkım zannedersem? 