Merhaba arkadaşlar,
Şu anda İzmir de yüklenici bir firmada İş Güvenliği Uzmanlığı yapıyorum, firmam Kamu Kurumlarında ihale yoluyla iş alıp personel tedarik ediyor. Bir ilin Kamu Hastaneler Biriliği ihalesini aldık, Ocak ayı itibariyle işe başlanacak. Sorum şu; Veri giriş elemanı ve güvenlik personeli olarak iki grup var ve doğal olarak iki iş yeri sicili var. Veri giriş personeli(az tehlikeli) 522 kişi fakat 13 farklı kuruma dağılmış durumda. Aynı şekilde Güvenlik personelide (Tehlikeli) 203 kişi ve 15 kuruma dağılmış durumda...Ben acil durum ekiplerini nasıl oluştaracağım konusunda işin içinden çıkamadım...İş yeri sicillerine göre oluştursam çok anlamsız bir ekip olacak personellerin hepsi ayrı ayrı yerlerde...öteki türlüde her kurumda oluşturmaya kalksam hem iş hem maliyet açısından çok zorluk çekeceğim. fikirlerinizi alırsam çok memnun olurum, gitmeden önce en azından ne yapmam gerektiğine karar verirsem işlerimi daha kolay toparlayacağımı düşünüyorum...
Şu anda İzmir de yüklenici bir firmada İş Güvenliği Uzmanlığı yapıyorum, firmam Kamu Kurumlarında ihale yoluyla iş alıp personel tedarik ediyor. Bir ilin Kamu Hastaneler Biriliği ihalesini aldık, Ocak ayı itibariyle işe başlanacak. Sorum şu; Veri giriş elemanı ve güvenlik personeli olarak iki grup var ve doğal olarak iki iş yeri sicili var. Veri giriş personeli(az tehlikeli) 522 kişi fakat 13 farklı kuruma dağılmış durumda. Aynı şekilde Güvenlik personelide (Tehlikeli) 203 kişi ve 15 kuruma dağılmış durumda...Ben acil durum ekiplerini nasıl oluştaracağım konusunda işin içinden çıkamadım...İş yeri sicillerine göre oluştursam çok anlamsız bir ekip olacak personellerin hepsi ayrı ayrı yerlerde...öteki türlüde her kurumda oluşturmaya kalksam hem iş hem maliyet açısından çok zorluk çekeceğim. fikirlerinizi alırsam çok memnun olurum, gitmeden önce en azından ne yapmam gerektiğine karar verirsem işlerimi daha kolay toparlayacağımı düşünüyorum...