- Katılım
- 22 Eki 2012
- Mesajlar
- 21
- Tepki puanı
- 535
- Medeni hal
- Evli
- Meslek
- Uzman (C)
İyi Çalışmalar;
Ben bir lojistik firmasında İş Güvenliği Uzmanı Olarak Görev almaya başladım. Benim söz konusu firma ile ilgili birkaç sorum olacak bunlara siz değerli meslektaşlarımdan yanıt alabilirsem çok sevineceğim:
Ben bir lojistik firmasında İş Güvenliği Uzmanı Olarak Görev almaya başladım. Benim söz konusu firma ile ilgili birkaç sorum olacak bunlara siz değerli meslektaşlarımdan yanıt alabilirsem çok sevineceğim:
Öncelikle farklı sicil numaraları ile aynı isimde 5 ayrı lokasyonu bulunan bir firmadan söz ediyorum. firmanın her lokasyonu ve o lokasyonda bulunan kişi sayısı ile tehlikeli sınıfta yer aldığından aylık çalışan başına 15 dk olarak hesaplayarak sözleşmelerimi hazırlayıp bakanlığa gönderdim.( 1 hafta oldu)
Aynı işveren ve ayı firma isminde ancak farklı sgk sicil numaralı her lokasyon için ayrı ayrı ;
İş sağlığı ve güvenliği kurulu mu kurmam gerekir?(her lokasyonda 50 den fazla çalışan var toplamda 550 kişi çalışmakta)
29 Ara 2012 tarihinde yayımlanan İş Sağlığı ve Güvenliği Risk Değerlendirmesi Yönetmeliği Madde-6 ya göre her bir lokasyon için ayrı ayrı risk değerlendirmesi ekibi kurmam mı gerekicek?
Benim Düşüncem;
Aynı işveren ve aynı şirket ismine hepsi bağlı olduğundan yaptığım sözleşmeler ayrı olmakla birlikte, gerek daha önce alınmış ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 entegre yönetim belgeleri firma ismine ve genel olarak alındığından, gerekse yürürlükte olan kanun ve yönetmelikler ışığında herhangi bir detay bulunmadığından(SGK Sicil No İle) tek bir Risk Değerlendirmesi İçinde Her Lokasyonun Ayrı Ayrı Risk Analizleri Alt başlıklarında belirtmeyi planlıyorum.
Bu Konuda net ve kabul görmüş kanıyı öğrenmek için sizlerin görüşlerine sundum.
Bilgilerinize & Teşekkürler
Abdurrahman KAYA
Çevre Mühendisi / C Sınıfı İş Güvenliği Uzmanı
Aynı işveren ve ayı firma isminde ancak farklı sgk sicil numaralı her lokasyon için ayrı ayrı ;
İş sağlığı ve güvenliği kurulu mu kurmam gerekir?(her lokasyonda 50 den fazla çalışan var toplamda 550 kişi çalışmakta)
29 Ara 2012 tarihinde yayımlanan İş Sağlığı ve Güvenliği Risk Değerlendirmesi Yönetmeliği Madde-6 ya göre her bir lokasyon için ayrı ayrı risk değerlendirmesi ekibi kurmam mı gerekicek?
Benim Düşüncem;
Aynı işveren ve aynı şirket ismine hepsi bağlı olduğundan yaptığım sözleşmeler ayrı olmakla birlikte, gerek daha önce alınmış ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 entegre yönetim belgeleri firma ismine ve genel olarak alındığından, gerekse yürürlükte olan kanun ve yönetmelikler ışığında herhangi bir detay bulunmadığından(SGK Sicil No İle) tek bir Risk Değerlendirmesi İçinde Her Lokasyonun Ayrı Ayrı Risk Analizleri Alt başlıklarında belirtmeyi planlıyorum.
Bu Konuda net ve kabul görmüş kanıyı öğrenmek için sizlerin görüşlerine sundum.
Bilgilerinize & Teşekkürler
Abdurrahman KAYA
Çevre Mühendisi / C Sınıfı İş Güvenliği Uzmanı