İş yeri kaza bildirim formunda neler olmalıdır?

Kaan SAKA

TÜİSAG Kurucusu
Admin
Katılım
17 Ara 2010
Mesajlar
3,012
Tepki puanı
3,477
Medeni hal
Evli
Meslek
Uzman (B)
Bir İş yeri kaza bildirim formu düzenlenirken aşağıdaki bilgilerin bu formda bulunmasına dikkat edilmelidir.
# Düzenlenme Tarihi
# İş yerinin Ünvanı ve Adresi
# Kaza tarihi ve Saati
# Yaralanma

Kaynak : iskazasi.com
 

Halim Bayrak

Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
27 Ocak 2012
Mesajlar
16
Tepki puanı
57
Medeni hal
Evli
Meslek
Uzman (A)
Merhaba Arkadaşlar

Yasada iş kazası bildirim süreci tanımlanmış ama hangilerinin bildirilip hangilerinin bildirilmesinin zorunlu olmadığı konusunda bir skala yok. Ramak kala kazalar, hafif hasarlı veya normal hasarlı kazalar (yaralanma veya ölüm yok), hafif yaralanmalı kazalar (küçük çapta kesikler, burkulma, ödem, yanık, göze çapak kaçması gibi) hergün belki onlarca olan ve kayıt altına alınması elbette çok gerekli olan olayları nasıl bildireceğiz. tam bir brokrasi çıkmazı olmazmı?
Lütfen uygulamayı yaşayanlar görüşlerini ve yaşadıklarını paylaşsınlar.
selamlar...
 

naktas

Acemi Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
28 Kas 2012
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Meslek
İşyeri Hekimi
çok haklısınız bir işyeri hekimi olarak benimde en zorlandığım konu bu, arada kalan yani küçük iş kazası dediğmiz iş kazalarında ne yapılacağı birde tabiki işverenin hiç bir iş kazasını bildirmek istemeyişi.Mesela bir iş yerinde kedi tırmalasa bildiriyoruz,diğer bir iş yerinde ise kafa travması oluyor işveren bildirmeyin diyor bu işin kanuni boyutunu iyi bilenlerden bekliyoruz
 

alix

Paylaşımcı Üye
TÜİSAG Üyesi
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
249
Tepki puanı
157
Medeni hal
Bekar
Meslek
Uzman (A)
Aslında bu konuyu detaylandırmaları gerekmekte. Genel uygulama ; ayakta tedavi ve rapor gerektirmeyen durumlar için gerekli değil yalnız kayıtları özlük dosyalarında muhafaza etmek yeterli
 
Üst