- Katılım
- 6 Şub 2012
- Mesajlar
- 32
- Tepki puanı
- 27
Arkadaşlar herkese merhaba;
Aylarca forum da kamuda iş güvenliği uzmanlığı nasıl atanır, ek ödemeyi nasıl alır, hangi kadrodan işe girer gibi konuları tartıştık. Bende kendimce yaşadıklarımdan yola çıkarak katkıda bulunmaya çalıştım. Bugün forumda gezinti yaparken su soruyu sordum kendime kamuya bir şekilde girdik atamamız da yapıldı iyi kötü ek ödemede alıyoruz peki bu işler nasıl yürüyor yada gerçekten yürüyor mu ? Şahsi çabalarımla güzel adımlar attım atmaya da devam ediyorum kendi kurumum için çoğu zamanda zorluklarla da karşılaştım şimdi sizleri merak ediyorum. Örneğin toplantılar gerçekten yapılabiliyor mu? toplantılara işveren katılıyor mu ? Alınan kararlar uygulanabiliyor mu ? Risk değerlendirme raporları acil durum eylem planlarınız hazırlandı mı? Tespitler yapıp nasıl bildiriyorsunuz? yapılıp yapılmadığını takip edebiliyor musunuz? Ne kadar baskı kurabiliyorsunuz? Tespit ettiğiniz bir durumun uygulanmasını da siz mi takip ediyorsunuz? Kurul kime bağlı ?
Kurulun yada birimseniz harcama bütçeniz var mı? Eğitimler verilebildiniz mi? Bugüne kadar hangi işleri yaptınız bundan sonraki rotanız nedir ? Bilgi paylaşıldıkça çoğalır benim için eminim ki sizlerde böyle düşünüyorsunuz, sorularınıza cevap arıyorsunuz ? HERKESİN paylaşacağı deneyimleri yaşadığı sıkıntılar yada iyi örnekler bir diğerimize yol olabilir.
Şimdiden herkese teşekkür eder, kazasız, kayıpsız, stressiz günler dilerim.
Güneşli günlere uyanmak dileğiyle.
Aylarca forum da kamuda iş güvenliği uzmanlığı nasıl atanır, ek ödemeyi nasıl alır, hangi kadrodan işe girer gibi konuları tartıştık. Bende kendimce yaşadıklarımdan yola çıkarak katkıda bulunmaya çalıştım. Bugün forumda gezinti yaparken su soruyu sordum kendime kamuya bir şekilde girdik atamamız da yapıldı iyi kötü ek ödemede alıyoruz peki bu işler nasıl yürüyor yada gerçekten yürüyor mu ? Şahsi çabalarımla güzel adımlar attım atmaya da devam ediyorum kendi kurumum için çoğu zamanda zorluklarla da karşılaştım şimdi sizleri merak ediyorum. Örneğin toplantılar gerçekten yapılabiliyor mu? toplantılara işveren katılıyor mu ? Alınan kararlar uygulanabiliyor mu ? Risk değerlendirme raporları acil durum eylem planlarınız hazırlandı mı? Tespitler yapıp nasıl bildiriyorsunuz? yapılıp yapılmadığını takip edebiliyor musunuz? Ne kadar baskı kurabiliyorsunuz? Tespit ettiğiniz bir durumun uygulanmasını da siz mi takip ediyorsunuz? Kurul kime bağlı ?
Kurulun yada birimseniz harcama bütçeniz var mı? Eğitimler verilebildiniz mi? Bugüne kadar hangi işleri yaptınız bundan sonraki rotanız nedir ? Bilgi paylaşıldıkça çoğalır benim için eminim ki sizlerde böyle düşünüyorsunuz, sorularınıza cevap arıyorsunuz ? HERKESİN paylaşacağı deneyimleri yaşadığı sıkıntılar yada iyi örnekler bir diğerimize yol olabilir.
Şimdiden herkese teşekkür eder, kazasız, kayıpsız, stressiz günler dilerim.
Güneşli günlere uyanmak dileğiyle.