- Katılım
- 9 Kas 2013
- Mesajlar
- 28
- Tepki puanı
- 9
- Meslek
- Uzman Adayı (C)
Merhaba Arkadaşlar;
özel bir hastanede iş güvenliği uzmanı olarak görev yapmaya başladım ve isg anlamında ilk iş tecrübem oluyor. çok tehlikeli sınıfta 2 ayrı kurumu ve 1 adet de tehlikeli sınıfta grubu atadılar. 3 yere bakacağım. öncelikle hastanede iş güvenliği uzmanlığı yapmış veya hala yapan arkadaşlarımdan çokça yardım istiyorum. genel mevzuat dışında uygulamaya hiç bir tecrübem yok malesef. Dikkat etmem gereken konular, alınması gereken önlemler, riskler vs her türlü bilgiye açığım. Bir checklist örneği bulamadım mesela checklist, risk analizi, eğitim, belgeler ile ilgili dökümanlarınızı paylaşırsanız sevinirim. sormak istediğimde birkaç konu var dosyalarda gördüğüm;
1. burası hastane olduğu için ilkyardımcı eğitimi aldırılmamış ekstra olarak. yönetmelikte 10 kişiye 1 kişi olacak şekilde alınması gerektiği yazıyor uygulamada hastaneler muaf kalıyor mu?
2. atanan 3 kurumdan bir tanesinde tespit öneri defteri yerine kurul defteri alınıp, öneri defteri gibi tutulmuş eski isg uzmanına sorduğumda defter olması yeterli dedi ama bildiğim kadarıyla noter onaylı tespit öneri defteri zorunlu.
3. atanan kurumlardan birtanesi çok tehlikeli sınıfta olan 50 kişi üzeri personeli var ve aylık kurul toplantıları gerekiyor ama kurul defterleri yok sadece toplantı çağrı tutanakları tutulmuş ama kurul kararları önerileri ekstra bir dosya şeklinde tutulmamış sadece tespit öneri defterine yazılmış. Bu uygulama doğru mudur?
özel bir hastanede iş güvenliği uzmanı olarak görev yapmaya başladım ve isg anlamında ilk iş tecrübem oluyor. çok tehlikeli sınıfta 2 ayrı kurumu ve 1 adet de tehlikeli sınıfta grubu atadılar. 3 yere bakacağım. öncelikle hastanede iş güvenliği uzmanlığı yapmış veya hala yapan arkadaşlarımdan çokça yardım istiyorum. genel mevzuat dışında uygulamaya hiç bir tecrübem yok malesef. Dikkat etmem gereken konular, alınması gereken önlemler, riskler vs her türlü bilgiye açığım. Bir checklist örneği bulamadım mesela checklist, risk analizi, eğitim, belgeler ile ilgili dökümanlarınızı paylaşırsanız sevinirim. sormak istediğimde birkaç konu var dosyalarda gördüğüm;
1. burası hastane olduğu için ilkyardımcı eğitimi aldırılmamış ekstra olarak. yönetmelikte 10 kişiye 1 kişi olacak şekilde alınması gerektiği yazıyor uygulamada hastaneler muaf kalıyor mu?
2. atanan 3 kurumdan bir tanesinde tespit öneri defteri yerine kurul defteri alınıp, öneri defteri gibi tutulmuş eski isg uzmanına sorduğumda defter olması yeterli dedi ama bildiğim kadarıyla noter onaylı tespit öneri defteri zorunlu.
3. atanan kurumlardan birtanesi çok tehlikeli sınıfta olan 50 kişi üzeri personeli var ve aylık kurul toplantıları gerekiyor ama kurul defterleri yok sadece toplantı çağrı tutanakları tutulmuş ama kurul kararları önerileri ekstra bir dosya şeklinde tutulmamış sadece tespit öneri defterine yazılmış. Bu uygulama doğru mudur?