e-devlet üzerinden işletme ile anlaşmaları yaptıktan ve işletmenin sahip olduğu yetki belgesi/belgelerine atamaların yapılmasını sağladıktan sonra görevlerimiz:
1) İstasyon çalışanlarına genel tehlikeli madde farkındalık eğitimi vermek veya almalarını sağlamak,
2) Taşımada kulanılan araç ve üst yapıların (tanklar) ADR uygunluğunun bulunmasını sağlamak.
3) ADR uygunluğu olan araç ve üst yapıların periyodik kontrollerinin yapılmasını takip etmek.
4) Taşıma evraklarının düzenlenmesi.
5) Araçlarda bulunması gerekli teçhizatlarının tamamlanmasının sağlanması.
6) Araç sürücülerinin SRC5 belgesine sahip olmasının sağlanması.
7) Kaza ve ürün kaybı gerçekleşirse e-devlet üzerinden bakanlığa bildirimde bulunulması.
8) Yıllık faaliyet raporunun e-devlet üzerinden doldurularak bakanlığa bildirilmesi.