- Katılım
- 26 Şub 2016
- Mesajlar
- 29
- Tepki puanı
- 23
- Medeni hal
- Bekar
- Meslek
- Uzman (C)
Arkadaşlar merhaba, biz şirket olarak bünyemizde 2 tane alt işveren ile çalışıyorduk. İkisiylede ilişkiyi sonlandırma kararı aldık. Taşeronlardan biri kendi şirketini kapatıp çalışanları ile birlikte bize bağlı olarak çalışmaya devam ediyorlar. Diğer taşeron ise şirketi kapatmadı ancak bünyemizden ayrıldı ve onunda bazı çalışanları onunla çıkmış oldu bazıları ise yine bizim bünyemizde çalışmaya devam ediyorlar.
Şimdi benim sorum, alt işverenden gelen çalışanların özlük dosyları ve isg uygulamaları için değişmesi gerekenler nelerdir? Örneğin; tekrardan işe giriş muayenesi yapılmalı mı, tekrardan eğitim aldırılmalı mı, bunun gibi diğer işlermlerde de evrakların güncellenmesi gerekir mi yoksa eski olan şekilde devam mı etmeli?
Şimdi benim sorum, alt işverenden gelen çalışanların özlük dosyları ve isg uygulamaları için değişmesi gerekenler nelerdir? Örneğin; tekrardan işe giriş muayenesi yapılmalı mı, tekrardan eğitim aldırılmalı mı, bunun gibi diğer işlermlerde de evrakların güncellenmesi gerekir mi yoksa eski olan şekilde devam mı etmeli?