Çağrı Merkezlerinde Hata Ağacı Oluşturma

Konu, 'Güncel Duyurular, Tartışmalar, Forum Hakkında' kısmında SEFA CORCU tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. SEFA CORCU

    SEFA CORCU TÜİSAG Üyesi



    Hayırlı akşamlar herkeze öncelikle.Ben İSG 4. sınıf ögrencisiyim.Çagrı merkezlerinde hata agacı nasıl oluşturmam gerekiyor.Çalışan işçi üzerinden mi oluşturmam gerekli mesela hata olayı olarak ele almam gerek olay çalışanın üzerinde oluşan bir proplem mi olmalı yoksa çagrı merkezinin üzerinden genel olarak oluşacak olan bir proplem üzerinden mi yogunlaşmam gerekli.Bu konu hakkında yardım cı olurmusunuz bir örnek hata agacı olabilir.Birde mesela hata agacın olayı olarak birden fazla hata olayı oluşturabilirmiyim.



     
  2. 6666

    6666 TÜİSAG Üyesi



    Hayırlı sabahlar, Hata Ağacı (FTA) çok kullanıldığını sanmıyorum.Örnek elimde maalesef yok ama FTA olarak da araştırın. Bireysel ve genel üzerinden ikisini de kapması gerekir diye düşünüyorum. Çalışma sonucunuzu lütfen paylaşın bizimle de. Kolay gelsin.



     
  3. SEFA CORCU

    SEFA CORCU TÜİSAG Üyesi

    Yorumunuz icin tesekkur ederim öncelikle.Ama hata agaci olusturnak icin gerekli olan verilere ulasamiyirum.Bu konu hakkinda yayinlasmis tezler yada makaler yetersiz kaldi.Belirli bi afimdan sonra ilerleyemedim.Biraz daha arastirna yapip ulaşabilirsem verilere devam edecegim ama yoksa konu degistirme yolunu sececegim

     
  4. 6666

    6666 TÜİSAG Üyesi

    Konuyu değiştirme şansınız varsa tabi ki değiştirin ilerde kullanacağınız değerlendirmelere çalışın ki size de faydası olsun.



    TÜİSAG Youtube Kanalına abone olarak bizi desteklemeyi unutmayın !



     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica