Çağrı Merkezleri Için Risk Değerlendirme

İSGezgi

Üye
TÜİSAG Üyesi
arkadaşlar merhaba çagrı merkezleri için örnek teşkil edebilicek risk degerlendirme yapmış veya bu sektörde çalışan var mı
 

süleymanyılmaz

Paylaşımcı Üye
TÜİSAG Üyesi
Bakanlığın sitesinde çağrı merkezleri ile ilgili risk değerlendirme rehberi var. Buradan faydalanabilirsiniz.

Ergonomi konusunu bence olmazsa olması, artı işitme kaybı konusu çünkü telefonla devamlı konuşuyorlar, stress de ele alınabilir

saygılarımla
 

İSGezgi

Üye
TÜİSAG Üyesi
teşekkürler süleyman bey yeterli gelicek mi emin olamadım o yüzden bende bir danışayım istedim iyi çalışmalar dilerim
 
Üst
!!! Reklam Engelleyici Tespit Edildi !!!

Reklam Engelleyici Kulladığınız Tespit Edildi !

Sitemiz geçimini reklam gelirlerinden kazanmaktadır. Bundan dolayı Ad Block gibi reklam engelleyicilerin kullanılmasına izin verilmemektedir. Anlayış göstererek bu site için reklam engelleyicinizi devredışı bıraktığınız için şimdiden teşekkür ederiz.

Devredışı bıraktım, siteyi gezmeye devam edebilirim.