- Katılım
- 16 May 2012
- Mesajlar
- 144
- Tepki puanı
- 169
Arkadaşlar merhaba,
Uzman olarak yeni başlanılan bir iş yerinde ilk olarak gözlemler yapıp işverene bir rapor verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Bu raporda isg alanındaki eksiklikler, mevcut uygulamalar ve bunların revizyonu vs vs gibi birçok madde yer alabilir. Raporda belirtilen gerekliliklere göre de sonraki dönemin bütçesine isg ile ilgili masraflar eklenir ki, sizin isg kapsamında ne kadar harcama yapabileceğinizi hem siz, hem de finans departmanınız bilir. Yıllık faaliyet planınızı bu rapora göre hazırlarsınız vs. Kısacası faydalı bir şey. Ben çalıştığım iş yerimde böyle bir rapor hazırlamadım, kimse de benden istemedi açıkçası. Fakat dediğim gibi böyle bir raporun gerekli olduğunu düşünüyorum. Buna benzer bir rapor hazırlayan varsa paylaşabilir mi?
Uzman olarak yeni başlanılan bir iş yerinde ilk olarak gözlemler yapıp işverene bir rapor verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Bu raporda isg alanındaki eksiklikler, mevcut uygulamalar ve bunların revizyonu vs vs gibi birçok madde yer alabilir. Raporda belirtilen gerekliliklere göre de sonraki dönemin bütçesine isg ile ilgili masraflar eklenir ki, sizin isg kapsamında ne kadar harcama yapabileceğinizi hem siz, hem de finans departmanınız bilir. Yıllık faaliyet planınızı bu rapora göre hazırlarsınız vs. Kısacası faydalı bir şey. Ben çalıştığım iş yerimde böyle bir rapor hazırlamadım, kimse de benden istemedi açıkçası. Fakat dediğim gibi böyle bir raporun gerekli olduğunu düşünüyorum. Buna benzer bir rapor hazırlayan varsa paylaşabilir mi?