3 Aralık 2016 İsg Sınav Sonuçlarınız

Konu, 'İş Güvenliği Uzmanlığı Sınav Tartışmaları' kısmında ÖZGÜR ASLANN tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. Berna Baysal Bakay

    Berna Baysal Bakay TÜİSAG Üyesi



    Bizim konuyla mı puanla mı ilgili anlayamadım


     
  2. ermandurukan

    ermandurukan TÜİSAG Üyesi



    dilekçe gönderirken ücret yatırmak gerekiyo galiba...sınav sonucuyla alakalı olan 50 tl gibi yazıyo itiraz sayfasında doğrumudur?


     
  3. Saki Saki

    Saki Saki TÜİSAG Üyesi

    Şimdi aradım ve pazartesi dediler. Sözde yetkililere iletilmiş. Arkada
    Hayır 5,00 Tl yatırman gerekiyor. sınav/yerleştirme sonuçlarının incelenmesi isteği (İnceleme masrafları karşılığı olarak 5,00 TL, ÖSYM’nin T.C. Ziraat Bankası Ankara Kamu Girişimci Şubesi 6028011-5229 (IBAN NO: TR 390001002533060280115229) numaralı hesabına yatırılarak banka dekontu dilekçeye eklenmelidir.) Bu hesaba 5 tl yatırdım .Dilekçeyi hazırladım ve ÖSYM bilkent/Ankaraya kargoladım.

     
    ermandurukan bu yazıya teşekkür etti.
  4. Efsane aliyeva

    Efsane aliyeva TÜİSAG Üyesi

    Arakadasim gorusmus onunda 34.3 le birakmislar 1 soru iptali ve puan hesaplanmasiyla ilgili toplanicaklarmis

       

     
  5. Efsane aliyeva

    Efsane aliyeva TÜİSAG Üyesi

    Bende bu numarayi aramistim hic bir bilgi almadan dilekce ile bas vururn dediler



     
  6. Efsane aliyeva

    Efsane aliyeva TÜİSAG Üyesi

    Evet kesin soyleki arkadasa ole iletmis osym dogrumu solemis onudami oyalamislar onu bilmiyrum ama

     
  7. Abdulsamet AYDIN

    Abdulsamet AYDIN TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşlar isg katip ten sınav durumu sorgulamadan başarı durumunuzu ve yapmanız gerekenleri sorgulayabilirsiniz. Banka ödemesi 2 ocaktan itibaren yapılacak yazıyor




     
    Dr.E.E.E ve ömer salih bu yazıya teşekkür etti.
  8. mözçelik

    mözçelik TÜİSAG Üyesi

    yaklaşık 24 bin kişi başvuru yapmış.Sınava 22 bin kişi girmiş.



     
  9. Mevlüt Serçe

    Mevlüt Serçe TÜİSAG Üyesi

    Merhaba arkadaşlar 25 yanlış 25 doğru ile 50 puan almışım. 2017 nisan sınav bir kez daha beni bekler :)
    Acemilik ve tam olarak hangi konular çalışacağımı bilmediğim içinde ses akademin 240 sayfa hazırlamıs olduğu konulara çalıştım 2010 ,2011 ,2012, 2013 çıkmış tüm soruları oturup çözdüm. Demek ki bunlar yeterli değilmiş. :)

    Arkadaşlar sizden ricam olacak isg uzmanlarını ilgilendiren aralık 2016 yılına ait güncel tüm yönetmenlikler çalışabileceğim güncel kısa notlar paylasabilirmisiniz.

       

     
  10. Selda mediha üzer

    Selda mediha üzer TÜİSAG Üyesi

    Benşmde 39.38 nereyi arayacağım nereye dilekçe vereceğim yönlendirirmisiniz veni



     
  11. Aziz AKHAVUZ

    Aziz AKHAVUZ TÜİSAG Üyesi

    B sinifi sinifi icin Arkadaşlar ben aynı şeyi yazıyorum sınava giren herkes eşittir iptal olan soru veya sorular herkese aynı katki saglamalidir ancak maalesef ki iptal olan soruyu yanlis yapan arkadaşlar doğru yapanlara göre 2.04 puan fazla almıştır yani eşitlik eşit haklar nerde



     
  12. naci çekim

    naci çekim TÜİSAG Üyesi

    bilgit.com sitesinden indir. hepsini indirmen yarim saatini almaz

     
  13. Barış Kaplan 58

    Barış Kaplan 58 TÜİSAG Üyesi

    70 puanin altindakiler gecemezler arkadaslar bosuna umitlendirmeyin milleti




     
  14. necdet çalışkan

    necdet çalışkan TÜİSAG Üyesi

    Bu 69 kusur alan arkadaslar isg katipden sınav basari durumlarina baktimi? Orda basarisiz mi yaziyor?

     
  15. bahar polat

    bahar polat TÜİSAG Üyesi

    Nasıl ve neler çalıştınız iki sınavda birinde bir soru diğerimde 3 soruyla kaybettim



     
  16. stimpy99

    stimpy99 TÜİSAG Üyesi

    03 ARALIK 2016 TARİHLİ İSG SINAVINDAN BAŞARILI OLDUNUZ. 02 OCAK 2017 TARİHİ İTİBARİYLE BELGE ÜCRETİNİZİ ZİRAAT BANKASI KURUMSAL TAHSİLAT HESABINA YATIRABİLİRSİNİZ.. Bende bu şekilde yazıyor

     
  17. İsmail Hayta38

    İsmail Hayta38 TÜİSAG Üyesi

    Puanınız kaç acaba?

     
  18. Dr.E.E.E

    Dr.E.E.E TÜİSAG Üyesi

    Yonetmelikleri aynen copy paste yapiolar . Onlari indir ve oku . Gecen sınav 1 soruyla kldim bu sinavda 43 dogruyla gectim

     
    bahar polat bu yazıya teşekkür etti.
  19. Kemal Cano

    Kemal Cano TÜİSAG Üyesi

    İnanılmaz matematik!

    Bu durumda yine söylediğiniz 34 doğru geçmez.34,3 doğru mümkün olmadığı için 35 doğru gerekir. İnsanları boşuna umutlandırıyorsunuz.

     
    naci çekim bu yazıya teşekkür etti.
  20. bahar polat

    bahar polat TÜİSAG Üyesi

    Copy paste forumda var mı

     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica