2017 İlk B Sınıfı Yükselme Sınavına Girecekler

Konu, 'İş Güvenliği Uzmanlığı Sınav Tartışmaları' kısmında İSG Specialist tarafından paylaşıldı.

Sayfayı Paylaş

  1. fikri

    fikri TÜİSAG Üyesi



    Bahçeşehir üniversitesi son eğitimi 8 Ocakta başlatacağı için maalesef katılamıyorum. Çünkü ben 10 ocakta 3 yılımı dolduruyorum. Benim gibi olan başka birileri de var mı? Birde İstanbul'da tavsiye edeceğiniz eğitim kurumu neresidir?


     
  2. Önder Ak

    Önder Ak TÜİSAG Üyesi



    Mavi akademiye bakabilirsiniz. Bir kaç arkadaşım gitmişti. iyi diye duydum. Tarihlerine internetten de ulaşabilirsiniz.
    Mavi akademiye bakabilirsiniz. Bir kaç arkadaşım gitmişti. iyi diye duydum. Tarihlerine internetten de ulaşabilirsiniz.

     
  3. Ebru Gökgöz Savran

    Ebru Gökgöz Savran TÜİSAG Üyesi

    Merhaba.ankara olursa ben b sınavı için katılırım.9 ekim 2013 den beri isg katip üzerinden çalışıyorum.SGK tam yatıyor.fakat OSGB 4 ay içe görevlendirme yapmış.bakanlık bunu kabul etmiyor.kaybım var.bi iş yerinde az tehlikeli SGK tam yatıyor çalışıyorum.sistem ayda 1 gün beni görevlendiriyor.yönetmelik b sınıfı olmak için 3 yıl bi fiil çalışma şartı belirlemiş.ayda 30 gün diye bi şart Yok.günümüzün dolduğunu nerden nasıl ögrenecegız?kurslar ocak ta başlıyor.sınav Nisa'nda

       

     
  4. berkan yıldırım

    berkan yıldırım TÜİSAG Üyesi

    Merha arkadaslar bende mayıs 2017 yukseltme sınavına gircem İSTANBUL tercih avrupa yakası

     
  5. Tokat

    Tokat TÜİSAG Üyesi

    Isyeri ile yapilan isg katip sozlesmesinde ice gorevlendirmeyi fiili sureden sayiyorlar degil mi (OSGB olarak demiyorum.) Yani firma ile sistemde disa gorevlendirme diye birsey yok degilnmi

       

     
  6. fikri

    fikri TÜİSAG Üyesi

    Evet işletmedeki içe görevlendirmeler geçerli. Yalnızca sigortanın da aynı işletmeden yatması gerekiyor

     
  7. ourcum

    ourcum TÜİSAG Üyesi

    Merhabalar benim 6 ocakta 3 yılım doluyor.
    nisan ayındaki sınava giremeyecek miyim?
    son kayıt tarihi nedir?




     
  8. Kghct

    Kghct TÜİSAG Üyesi

    Günlük isteniyor derken? Aynı zamanda primlerin de 30 gün yatması gerektiğini anlıyorum, yoksa isg katip atamaları zaten 30 gün kalıyor sistemde. Daha açık yazabilir misiniz?



     
  9. BugrahanBicer

    BugrahanBicer TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşlar Yetkilendirme Dairesi Başkanlığında çalışan bir tanıdığıma sormuştum bu konuyu 20 gün kadar önce, İSG-Katip üzerinden bir işyerine atanmış olup, ayda en az 1 gün sigortanın yatmasının yeterli olduğunu söyledi bana, bu bahsettiğiniz son 20 günde değişen bir durumsa bilemem, değişmediyse eğer dediğim gibidir.

       

     
  10. Kghct

    Kghct TÜİSAG Üyesi

    Tavsiyem excell'de tablo oluştur, SGK prim günlerinle dışa görevlendirmelerini ayrı ayrı ay bazında yaz, sonra karşılaştır. Bazen isg katipte ataman olmasına rağmen izin vb. durumlardan dolayı prim yatırılmamış olabilir. Ben tek tek öyle yazdım, baya yordu beni ama en net bu yolu buldum kimse resmi olarak cevap vermiyor çünkü



     
  11. Kghct

    Kghct TÜİSAG Üyesi

    Bu hesapla benim 3 yılımın 1 yıl önce dolmuş olması gerekiyordu, nasıl hesap yaptılar acaba yanlış hesap yüzünden mi giremedim sınava, eğer öyleyse çok üzücü. Dediğim gibi benim 3 yıl fiili çalışmam çok önceden dolmuş oluyordu eğer 1 günü bile saymış olsalardı, dışa görevlendirme tarihleri yüzünden eksik kaldı primim.



     
  12. BugrahanBicer

    BugrahanBicer TÜİSAG Üyesi

    Konu ile ilgili kendisine tekrardan telefonla ulaşmaya çalışıyorum bilgi alır almaz paylaşacağım

     
    Levent ACAR ve Önder Ak bu yazıya teşekkür etti.
  13. Levent ACAR

    Levent ACAR TÜİSAG Üyesi

    Eğitim kurumuna başvuru esnasında 3 yıl prim günü dolmuş mu olması gerekiyor ? kesin bilgiye sahip olan meslektaşım cevaplayabilir mi ?




     
  14. İSG Specialist

    İSG Specialist TÜİSAG Üyesi

    Evet eğitime başladığında 3 yılın dolmuş olmalı

     
  15. Levent ACAR

    Levent ACAR TÜİSAG Üyesi

    Teşekkürler , ben bu soruyu A sınavına girmek için soruyorum ve bir dönem mağdur olacağım anlaşılan.



     
  16. Burcu Gökmen

    Burcu Gökmen TÜİSAG Üyesi

    Merhaba arkadaşlar. Benim de faal isg uzmani olarak calistigim süre 3 yılı aştı ama isg katipte yaşanan skntılar sebebyle bi işyermde 3 ay sonra isg katip uzernden sozlesme yapabilmstik. Ilk işyermde calisirken de henuz isg katip yktu. Şu an isg katip uzernde 2 yıl 9 ay calisma sürem var. Normalde yükseltme icin isyernde isg uzmani olarak calistgnizi gosteren risk analizi, kurul toplanti tutanagi vb gecerli diyolardi.artik deil mi?

     
  17. ozer1986

    ozer1986 TÜİSAG Üyesi

    Arkadaşlar merhaba, bakanlığın yaptığı duyuruya göre biz 7. maddeyemi giriyoruz yoksa 2. maddeye m giriyoruz. 7. maddeye göre 13 şubata kadar bilgilerin girmesi, 2. maddeye göre de 5 ocak a kadar girilmesi gerekmektedir. Denmektedir

     
    selda arslan bu yazıya teşekkür etti.
  18. selda arslan

    selda arslan TÜİSAG Üyesi

    Merhabalar, Size bir şey danışmak isterim. İSG KATİP'te ilk atamam 02.04.2013 tarihlidir ve 28.02.2015 tarihine kadar yani 1 yıl 10 aydan fazla o kısımda çeşitli firmalarla yapılmış sözleşmelerim mevcut (OSGB'de çalışıyordum) Ardından sabit bir yerde çalışmaya başladım orası içinde halen devam eden 21.05.2015 tarihinde başlamış yani yarın itibariyle 1 yıl 7 ayı dolduracağım İSG KATİP sözleşmem aktif durumda. Şu durumda 3 yıl 5 ay fiilen görevli durumdayım. Tabi OSGB olması sebebiyle 180 saatin tamamı dolu durumda değildi. Hesap yapılırken bu baz alınıyor mu? Yoksa tarih aralığında İSG KATİP'ten atama ve SGK'lı olma şartı yeterli midir? Kfam çok karıştı ve net bilgilere erişemiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler, herkese şimdiden başarılar.

     
  19. Önder Ak

    Önder Ak TÜİSAG Üyesi

    OSGB deki görevlendirmelerinizi kontrol edin. ÇSGB eğer OSGB de çalışıp içe görevlendirme varsa bu süreleri kabul etmediğini belirtti, dışa görevlendirme olması gerekmiş. Diğer durum için her kafadan farklı bir ses çıkmakta. Ama çalıştığınız süreler için SGK dökümünüz ve 3 yıl süren sözleşmeniz varsa sınava girebiliyorsunuz. Yani 180 saat diye bir şart yok diye biliyorum. Zaten artık dakika usulu yani 11700 dk var. En iyisi belgeleri toparlayıp bir eğitim kurumuna danışmanız.

     
    selda arslan bu yazıya teşekkür etti.
  20. Bekenim

    Bekenim TÜİSAG Üyesi

    günle kaçırıyorsun 5 ocak eğitim kurumlarının listeleri verme süresinin son tarihi. Bneimde 29 ocakta 3 yıl doluyor. Aralığa kaldık

     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş



Yandex.Metrica